|
High FidelitySuzette KotzéSpelers: John Cusack, Iben Hjejle, Joan Cusack, Tim Robbins, Catherine Zeta Jones, Lisa Bonet, Jack Black, Todd Louiso
Maar dis nie waaroor die storie in die eerste plek gaan nie dis net die agtergrond waarteen die grootste deel daarvan afspeel. Nee, die storie gaan eintlik daaroor dat Rob se meisie, Laura (Iben Hjejle), hom gelos het. Syt uitgetrek en geniet nou vegetariese maaltye saam met n vredeliewende guru genaamd Ian (Tim Robbins). Rob se filosofieë oor die lewe, die liefde en die heelal word telkens opgesom in top-vyf-trefferlyste, en met Laura se vertrek stel hy sy top-vyf-trefferlys op van ergste afsê-meisies en Laura kry definitief nie n plek daarop nie, net om te wys dat dit hom glad nie raak nie. In n poging om uit te vind hoekom hy die een is wat gedurig deur die meisies gelos word, begin Rob sy ou meisies een na die ander opsoek en hy leer n hele paar dingetjies oor homself én die gewese meisies. Soos dat Charlie (perfek vertolk deur Catherine Zeta Jones), die godin, die ideaal, die vrou wat hy nie kon glo sy meisie was nie, toe glad nie is wat hy al die jare nog gedink het nie. Maar dis sy vriendin Liz (Joan Cusack) wat Rob konfronteer met die belangrikste vraag: waarom wil hy so graag vir Laura terughê? Met behulp van sy top-vyf-trefferlyste loop Rob die tipiese jakkalsdraaie van die dertigplus man vervul met vrees vir die groot C-commitment (om nie te praat van die groot M-marriage nie) om die kwessie. Tot hy uiteindelik by die eerlike antwoord uitkom: die fantasie lyk altyd beter as die werklikheid, but it doesnt deliver. Dit alles geskied onder begeleiding van Rob se gunsteling-poptreffers, soms met uitstekende komiese effek (soos die oomblik waarop Queen se We are the champions losbars). High Fidelity, wat gebaseer is op die trefferboek met dieselfde titel deur Nick Hornby, is een van daardie films wat intelligent genoeg is om n swaarmoedige saak met n ligte aanslag aan te bied. Anders gestel, dit het n wonderlike sin vir die ironiese. John Cusack is nommerpas in die rol van die gekwelde, gekwetste minnaar, en Iben Hjejle oortuig volkome as die meisie wat n gat so groot soos n Concorde-ontploffing in n man se hart kan laat. n Mens kan met taamlike sekerheid voorspel dat die fliek n kultusaanhang gaan kry onder ernstige popmusiekluisteraars, maar dit sal ook heerlike kykvermaak bied vir (veral) dertigplussers wat al so n bietjie kan terugkyk op die hobbels en steiltes van die pad van die liefde. Suzette Kotzé |
|||
© Kopiereg in die ontwerp en inhoud van hierdie webruimte behoort aan LitNet, uitgesluit die kopiereg in bydraes wat berus by die outeurs wat sodanige bydraes verskaf. LitNet streef na die plasing van oorspronklike materiaal en na die oop en onbeperkte uitruil van idees en menings. Die menings van bydraers tot hierdie werftuiste is dus hul eie en weerspieël nie noodwendig die mening van die redaksie en bestuur van LitNet nie. LitNet kan ongelukkig ook nie waarborg dat hierdie diens ononderbroke of foutloos sal wees nie en gebruikers wat steun op inligting wat hier verskaf word, doen dit op hul eie risiko. Media24, M-Web, Ligitprops 3042 BK en die bestuur en redaksie van LitNet aanvaar derhalwe geen aanspreeklikheid vir enige regstreekse of onregstreekse verlies of skade wat uit sodanige bydraes of die verskaffing van hierdie diens spruit nie. LitNet is ’n onafhanklike joernaal op die Internet, en word as gesamentlike onderneming deur Ligitprops 3042 BK en Media24 bedryf. |